Endelig februar

Hei alle sammen! Er det bare meg eller har januar vært syyyyykt lang! Har jo vart i evigheter! Endelig er det februar og det har jeg gledet meg til. Ikke fordi det er valentines day denne måneden, haha. Gleder meg til lysere dager og vår. Er fortsatt en stund til vår, kommer jo så mye snø hele tiden. Stian og jeg skal i et møte i banken på onsdag for å snakke om lån til å kjøpe leilighet! Det blir spennende. Vi vet ikke helt hvor vi skal bo, så vi må lete litt rundt omkring.

Senere i februar drar vi til Bergen med bestemoren og moren til Stian på en helgetur. Det trenger vi virkelig og jeg trenger å komme meg vekk litt kjenner jeg. Jeg har aldri vært i Bergen før, så det blir spennende å oppleve en ny by i Norge. Kjenner jeg får reisefeber allerede siden det er en stund siden jeg har reist. Gleder meg veldig til nye opplevelser, god mat og kvalitetstid.  

Endelig er det fredag og vi har ikke noen spesielle planer til helgen. Vi får bare ta det som det kommer, så blir sikkert helgen avslappende og rolig. Jeg må jo sitte med eksamen også litt, men skal prøve å få det meste gjort i dag. Blir deilig å levere denne eksamen ja! 

Ha en super fin helg alle sammen ! <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg