Det siste jeg…

Måltidet du spiste?

Spiste havregrøt med blåbær på toppen, namm!

Drikken du drakk? 

Drakk saft.

Kjøpet du gjorde? 

Kjøpte meg et bord til kontoret og det er så fint! Gleder meg til å ta bilder av kontoret nå, begynner å bli nesten ferdig.

Siste sang du hørte på?

Vi blir hjemme – No.4. Litt tidlig å høre på julesanger nå kanskje..haha, men synes det er så koselig!

Filmen du så?

The game changers. Veldig bra  dokumentar om vegansk kosthold når man er atlet!

Notatet du skrev?

Skrev opp neste gang jeg skulle til tannlegen i november på hånden min! Hadde ikke papir  og ikke tlf så da ble det på hånden rett og slett.

Var på ferie?

Sist sommer var jeg i Thailand, så det begynner å bli en stund siden jeg har hatt ferie.

Siste serien du så på? 

The sinner sesong 2, bare noen episoder igjen!

Siste sms-en du fikk? 

Det var fra Mette, moren til Stian. Hun ville bare ha bilder av tv-benken.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg