Lunsj og shopping på en lørdag

Hei alle sammen. håper alle har hatt en fin start på lørdagen. Stian og jeg kjørte til byen på Farmandstredet en tur. Var så masse snø som hadde kommet i natt at vi ikke fikk opp ytterdøra nesten, men klarte å snike oss gjennom en sprekk, haha. Stian skulle klippe seg og kjøpe ett par bukser på Dressmann. Stian pleier å bruke 10 min på shopping, siden han hater det. Jeg kunne jo vært på et kjøpesenter i en evighet! Så mye elsker jeg shopping! Jeg trenger ikke shoppe til meg selv engang, bare jeg får dratt på shopping. Så der er Stian og jeg veldig ulike han og jeg. Tror kanskje menn har en tendens til å ikke bruke så lang tid på shopping slik som damer, men nå skal jeg ikke ta alle under en kam heller.  Menn vet liksom hva de skal ha, spør om det, får riktig størrelse, prøver, betaler og går. Jeg går en runde kanskje to rundt om i butikken, tar med masse forskjellig, prøver og må vurdere det enten en dag eller gå en runde til i butikken for å tenke på det, før jeg kjøper det. Men sånn er det kanskje bare jeg som er? 

Etter shoppingturen spiste vi en liten lunsj på jordbærpikene og det var veldig deilig å få noe mat i magen. I kveld blir det å slå seg ned på sofaen med en god film og middag. Noen som har noen planer for kvelden? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg