10 ting å gjøre når du kjeder deg

God morgen! I dag har vi ikke noe på agendaen og det er litt deilig. Jeg skal bare skrive litt på eksamen og bli nesten ferdig med den. Synes søndager er litt vemodige, fordi lørdagen har gått så fort også gruer man seg litt til mandagen. I morgen har jeg ikke noe på agendaen heldigvis, så det blir bare å prøve å skrive på eksamen. Jeg har så lite motivasjon til denne oppgaven og synes den er veldig kjedelig. Jeg klarer nok å få satt sammen noe, så det skal nok gå bra.  Her har jeg noen tips til hva du kan gjøre når du kjeder deg på en søndag. 

– Bak noe godt. Lag noen gode boller eller rundstykker, og frys ned noen av de så du har til frokost senere

–  Lakker neglene dine.

– Oppdater spillelisten din. Legg til noen nye sanger i treningslisten, og chillelisten.

–  Gå en tur. Få litt frisk luft og gå en tur!

– Ring en venn / slektning. Lenge siden du har snakket med venninnen din, eller moren din? Da er det på tide å ringe og skravle litt!

– Rydd rommet ditt. Gå inn i den nye uken med et helt ryddig og rent rom. Ikke noe som er mer digg enn det!

– Vask sminkekoster. Ok, hvor lenge er det siden du vasket sminkeskostene dine? Om det er mer enn en uke siden, er det på tide å gjøre det på nytt. Bland litt olivenolje og zalo og vask de!

– Se en serie. Min favoritt serie nå er Modern Family, Rupauls drag race, The good doctor og Tid for hjem. 

– Ta en spa dag hjemme. Det er så deilig å bare slappe av med ansiktsmaske og agurk på øynene. Veldig beroligende også!

– Les en bok! Jeg får ikke så mye tid til å lese i hverdagen, så det å ta seg tid til å lese i en bok er veldig deilig. 

Ha en god søndag alle sammen <3 Hva er planen for i dag? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg