5 øredobber jeg ønsker meg akkurat nå

Hei! God dag! Da har jeg kommet hjem fra Fredrikstad. Jeg har vært i Fredrikstad i 2 dager og holdt på med bachelor sammen med Ingunn. Nå har bachelor startet og vi har allerede fått en god start med befaring på skole prosjektet. Endelig er vi i gang og dette blir et veldig spennende prosjekt.

I dag så har jeg tittet litt rundt på ulike nettsider for nettshopping. Er ikke det verdens beste oppfinnelse, hehe. Jeg elsker øredobber og her er noen av de jeg ønsker meg akkurat nå!

Fra zara

Fra Mango

Fra Glitter  HER

Fra Glitter HER

Fra Nelly HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg