Svar på spørrerunden

@fotografraj

Ser du på farmen kjendis? i så fall, hvem heier du på?

– Ja! Elsker farmen kjendis og torpet. Jeg heier på Kristin Gjelsvik på Torpet, også heier jeg på Svein og Martine på farmen kjendis.

Hvilken parfyme bruker du?

– Jeg pleier å bytte litt på parfymene mine. Nå bruker jeg burberry, hugo boss og Versace. Lukter så godt. Vil ha en mer sommerlig duft til sommeren, men klarer ikke bestemme meg, noen forslag?

   

Hvor ofte farger du håret ditt?

– Jeg farger håret hver 2 eller 3 måned. Jeg liker at det blir litt ettervekst og sist jeg farget det nå var før jul, så nå er det på tide og dra tilbake til frisøren. Elsker den kjølige fargen jeg har nå og vil ikke ha den naturlige hårfargen tilbake.

 

Hvor gammel er kjæresten din?

– Stian er 2 år eldre enn meg. Han er 25 og blir 26 i juni i år.

 

Noen du skulle ønske du hadde mer kontakt med som du var venner med før?

– Det er alltid noen man skulle ønsket at man hadde holdt kontakten med, særlig etter videregående. Jeg er ikke særlig flink til å holde kontakten med mine venner egentlig og burde bli flinkere på det. Er veldig lett å glemme at de bare er en telefonsamtale unna.

 

Hva er drømmeferien din?

– Drømmeferien min handler om den man er sammen med, god mat og drikke, avslapning og skape fine minner. Elsker å reise, men har ikke økonomi til det nå dessverre. Drømmer om varmere strøk med vin og sol på stranden.

 

Har du noen bøker å anbefale?

– Jeg skulle ønske jeg hadde tid til å lese mer enn bare til skole og eksamener. Jeg elsker Jojo Moyes bøkene og santa Montefiore ( Valentinas siste reise, Villa magdalena) og Erica james (alt i ett øyeblikk)

 

Filmer/serier du anbefaler?

– Filmer jeg anbefaler som jeg har sett på i det siste er The nun, Bohemian Rhapsody, Aquaman og Glass.

– Serier ser jeg masse på og elsker akkurat nå Modern Family, The Good Place, sex education, 4- stjernes middag, The ranch, Gossip girl, Atypical og You.

 

Hva er det siste bildet du har på kamerarullen din?

– Det var av neglene mine, haha. Ble veldig fornøyd med lakkeringen der ja 

Hvem ringte deg sist?

– Stian, det var jo ikke noe sjokk, haha.

 

Hvem skrev du med på Messenger sist, og hva pratet dere om?

– Skrev med Stian på Messenger sist, fordi jeg fikk kjøpt Ina Wroldsen billetter til 30 mai! Yeeeey, gleder meg så mye og er dagen rett etter innlevert bachelor. Da skal det feires!! 

 

Siste som irriterte deg?

– Blir ikke så ofte irritert egentlig, men det siste som irriterte meg var at rullekaken jeg lagde i helgen så ut som ett takras. Men det er jo egentlig ikke noe å være irritert over. Blir litt irritert over at det er så mye snø også egentlig siden jeg hater å måke, haha. Ønsker at det blir vår snart! Savner solen så mye! 

 

Hvis du har fri fra skole/jobb/lesing, hvordan ser dagen din ut?

– Når jeg har fri så tar jeg det veldig med ro. Det er alltid deilig å få slappet av og senke skuldrene. Nå er det mye eksamen og snart begynner bachelor oppgaven, så jeg føler ikke jeg har 100% fri på fridagene. Pleier å rydde, være med venner, kjæreste og familie. Liker veldig godt å se på serier på kvelden og ellers trene de dagene jeg har fri.

Fotograf: @fotografraj

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg