Koser oss i Bergen

Heisann alle sammen! Da sitter jeg inne på hotell rommet og skriver litt etter å ha gått i timevis. Kjenner jeg er litt sliten nå og trøtt. Det er kanskje ikke så rart når jeg stod opp kl. 03.00 i natt! Vi kjørte inn til Torp og var der ca 04.15, fordi flyet hadde boarding 05.45 og skulle dra 06.15. Har aldri stått opp så tidlig før, men fikk i meg litt kaffe slik at jeg skulle overleve flyturen. Flyet ble selvfølgelig forsinket med en time, men det gjorde jo ingenting siden jeg sovna med en gang. Er den korteste flyturen jeg har opplevd, haha. Så nå er vi endelig framme i sentrum! 

Bergen altså! Her er det skikkelig fint! Vi er veldig heldig med været, men blåser litt surt. Jeg har lagt merke til at alle går rundt med paraply her, tente det var på grunn av at det “alltid” regnet i Bergen. Men nå er jeg så trøtt og må legge meg litt før det blir en deilig middag ute. Vet ikke helt hvor, så det blir spennende. Vi er jo ikke så kjent her, noen bra tips til spisesteder i sentrum?

Ha en super fin helg videre <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg