2 år siden mitt første blogg innlegg i dag!!

Hei, og god morgen! 

Da skal jeg mimre litt tilbake til mitt aller første blogg innlegg som jeg skrev for akkurat 2 år siden! La ut innlegget 21.07 2017! Herregud som tiden flyr. Overskriften lyder “Vegansk livsstil”. Det er litt morsomt at det er 2 år siden i dag jeg og min samboer ble veganere. Nå er ikke jeg 100% veganer siden jeg spiser litt sjømat og eggehvite innemellom. Er jo eggehvitepulver i alt jo! Kan de ikke bare fjerne  eggehvitepulver og melkepulver fra vegetar matvarer slika at det blir vegansk? Samboeren min er fortsatt veldig flink og det skal han ha applaus for! Har vært mye i mediene om at det er veldig “in” å være veganer på grunn av at mange kjente kjendiser og influencere er det nå. Jeg synes ikke man skal kalle det en trend eller at det er in, fordi det er en livsstil og et valg man velger. Det er sunt og bra for kropp, miljø og dyr selvsagt. Når det er sagt så synes jeg det er veldig bra at fler og fler velger vegetar fremfor kjøtt i dagligvarebutikkene. Det er et stort skritt! Hipp hurra!

 

 Det er uansett veldig gøy å gå tilbake å se hvordan jeg skrev og hva jegblogget om tidligere. Jeg prøver å forbedre bloggen, bildene og skrivingen for hver måned om går. Når man har en blogg så er det litt gøy å se tilbake i arkivet, det er det ikke mange som kan gjøre! Blir jo nesten som å skrive dagbok! Ser at bildene var super små og dårlig kvalitet, huff. Det har heldigvis forandret seg! Håper jeg, hehe. Hvis dere liker bloggen min er det bare å legge igjen en kommentar og si hva dere vil lese mer om, hva dere ikke vil lese om, hva dere liker og ikke liker så skal jeg gjøre mitt aller beste! Det motiverer og hjelper meg kjempe mye! Tusen takk på forhånd, snakkes <3

 

2 kommentarer
    1. Artig med blogg.
      Det beste med at du/dere begynte med vegetarmat, er at din pappa også ble inspirert til å prøve det (4 dager i uka). Han har nå gått ned 35 kg på et 1,5 år👍
      Din lillesøster har gått ned 18 kg og jeg…… ja, det har blitt noen her å☺️
      Maten er sunn og god, og det er billigere enn kjøtt og fisk……og godis…….
      Takk Hanna for inspirasjonen!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg