4 år som samboere i dag

Hei alle sammen! 

I dag har Stian og jeg vært somboere i 4 år! Tenk det! Vi startet med å bo over en garasje i 2 år på 20 kvm! Det er ikke stort! Alt var i samme rom! Jeg husker det nesten ikke var plass til noen av tingene mine, så jeg måtte dra hjem til Drammen for å hente klær, bytte ut sommersko til vintersko og den slags for å sette igjen der. Det er greit å ha alt samlet på ett sted nå merker jeg, så slipper jeg alle de ekstra turene.

Vi som samboere har kommet langt på bare 4 år. Vi har kjøpt leilighet sammen og det har jo vært et eventyr i seg selv. Det virker som vi har vært sammen for bestandig og vi kjenner hverandre så godt. Man lærer seg mye om seg selv og partneren,  hvertfall når man bor sammen. Vi har til og med jobbet sammen i samme jobb i flere måneder! Heldigvis holdt Stian ut med meg og mine mange spørsmål. Haha, han var den jeg gikk til hvis jeg lurte på noe og måtte ha hjelp. Men heldigvis gikk det bra. Nå bor vi ut på landet med 3 soverom og bil. Det eneste som mangler er en katt! Eller de fleste ville sikkert hatt hund, men vi er ingen hundepersoner har vi funnet ut og det er like greit med katt. Det passer oss perfekt.

Vi har mange fine ferier, reiser, minner og stunder sammen. Jeg gleder meg til resten av eventyret sammen med deg og elsker deg masse <3

Håper alle har en kjempe fin dag videre, her er det sol og kjempe varmt! Kos fra meg!

2 kommentarer
    1. Dere er så fine hver for dere,………….. og sammen er dere bare👍💕💕
      Det er så godt for et mamma❤️ å vite at min eldste datter er sammen med en så hyggelig og grei gutt som vi har blitt såååååå glad i.
      Ønsker dere lykke til begge to i årene som kommer.
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg