5 fun facts om meg

1.Jeg hater cola og pepsi! Jeg drikker all annen brus enn det. Hvis jeg blir spurt borte om jeg vil ha brus så må jeg spørre “hvilken brus har du?” Jeg foretrekker solo, Mozell, Villa og julebrus. Fanta liker jeg heller ikke, Solo smaker så mye bedre! Snart kommer julebrusen i butikken og det gleder jeg meg til!

2.Jeg drikker ikke vin for å kose meg. Jeg føler at de fleste på min alder tar et glass vin på en fredagskveld for å kose seg. Jeg drikker bare hvis jeg er bedt på vors, bursdag eller fest. Brus er jo bedre å kose seg med.

3.Jeg svarer aldri på tlf når den ringer. Jeg hater å ringe folk og jeg hater folk som har skjult nr som ringer meg. Det skjer hver uke at en eller annen selger ringer meg og sikkert 5 ganger før jeg endelig tar tlf. Pleier å søke opp nr på 1881, itilfelle det kan være noen jeg kjenner. Men nei, er alltid en selger, mobilfirma eller en strøm leverandør som skal ringe meg hver ukeeeeee! Skjer dette bare med meg?

4.Jeg er introvert. Jeg liker å være sosial og dra ut med venner. Men Jeg har ikke noe imot å være for meg selv. Trives i mitt eget selvskap og det er jo egentlig bra det.

5. Jeg liker katter bedre enn hunder. Har alltid syntes at hunder er søte dyr, men ville aldri ha det som barn. Jeg hadde alltid lyst på katt! Jeg liker ikke lukten av våt hund heller. Synes katter er veldig fine dyr og de klarer å passe på seg selv også. Hund er jo menneskets beste venn, men synes at katter også kan være det. Hva mener du?

1 kommentar
    1. Hmmmm ….. du skulle vel ikke ha endel likheter med din mor vel????
      Å ja, katten kan også være menneskets beste venn …. når det passer den😽

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg