5 fun facts om meg

 

Mellomnavn– Det noen kanskje ikke vet er at mellom navnet mitt er Viktoria. Det er et veldig fint navn egentlig. Hvis jeg ble gutt skulle mamma kalle meg Viktor, haha.

Operasjon– Jeg har tatt en operasjon før og det var når jeg var 3 år gammel ca. Da opererte jeg bort mandlene mine. Husker at jeg fikk spise masse is og fikk trøstegave av mamma. Var jo bare 3 år og var litt skummelt. Men mamma passer alltid på!

Tattovering– Jeg har ingen tattoveringer! Det er ikke mange i dag som ikke har en taattovering, men jeg er en av dem! Har alltid vært redd for nåler og selvsagt å angre i ettertid!

Favoritt Tv-program nå- Det jeg elsker å se på nå når jeg går rundt her hjemme er Love Island UK. Liker det bedre enn den norske versjonen. De norske versjonene blir litt kjedelig i lengden, så dermed stopper jeg å se på de etter en stund.

Stjernetegn– Jeg har krepsen som mitt stjernetegn. Jeg føler det passer meg veldig bra og beskriver meg godt som person. Hjemmeskjær, bryr meg om familie og venner rundt meg og rolig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg