5 matretter jeg ikke takler

Wasabi – Dette blir så sterkt og jeg takler ikke sterk mat. Hver gang jeg kjøper sushi så får jeg med wasabi som ligger ved siden av sushien. Jeg  spiser ikke de bitene som har fått wasabi på deg, jeg takler det bare ikke. Ergo – Jeg hater wasabi…

Sylta ingefær – Når vi er inne på sushi så er det en ting til jeg ikke takler. Hver gang jeg bestiller sushi får man også med sylta ingefær. Jeg takler ikke dette heller og spiser den aldri. Det blir en for rar smak for meg og det er noe jeg ikke takler.

Egg oppi tomatsuppe – Jeg takler ikke å ha egg i tomatsuppen min. Det gule går litt i oppløsning og det ser ikke delikat ut i det hele tatt.  Det går helt fint å ha det ved siden av, men når det skal bli masse gul gørr i tomatsuppen, det takler jeg ikke.

Lutefisk – Dette er vel faktisk noe av det verste jeg vet om. Lutefisk lukter og smaker så utrolig ekkelt at jeg har ikke ord.

Makrell i tomat – Jeg har alltid hatet denne lukten og synes det ser så ekkelt ut. Det er sikkert godt for de som spiser det, men for alle andre så er det veldig ekkelt. Jeg takler ikke å ha det i huset og hater når Stian åpner en boks med makrell i tomat. Det blir mye gris og lukten henger igjen. Jeg må gå ut med metall søppelet ASAP, hvis ikke lukter jeg det hele tiden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg