5 ting du ikke visste om meg

Ryddig –  Jeg er en ekstremt ryddig og organisert person. Jeg har litt OCD og støv på hjernen, så derfor må det være ryddig rundt meg til enhver tid. Jeg går rundt om kvelden og rydder, setter på oppvaskmaskinen og vasker overflatene både på kjøkken og bad før jeg kan gå å legge meg. Det er veldig viktig at det blir gjort på min måte. Jeg må ha det sånn hvis ikke går jeg rundt å tenker på å rydde hele dagen og det er slitsomt.

Kjapp – Jeg er en veldig effektiv person. Det er veldig bra i jobben min og jeg får gjort unna masse. Jeg er ikke en av de personene som sier ” Jeg tar det i morgen”. Nei, jeg tar det med det samme!

Avhengig – Jeg er så avhengig av carmex! Det er bare den leppomaden jeg bruker og har sånn 5 stk liggende her i leiligheten og i vesken min. Må ha det tilgjengelig og hvis jeg har glemt den så må jeg kjøpe det med en gang.

Rødvin – Jeg liker ikke rødvin og kommer aldri til å gjøre det. Jeg takler ikke smaken og bitterheten i det hele tatt.

Snakker med Alita – Jeg tror det er normalt at de som eier katt eller hund går rundt å snakker med dyrene sine. Jeg gjør hvertfall det med Alita. Jeg får ikke akkurat så mye svar, men jeg synes det er koselig og hun er veldig godt selskap.

@fotografraj
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg