5 ting jeg elsker

1. Jeg elsker dager når man ikke har noe på agendaen og kan bestemme selv hva man skal bruke den på. Pleier å ha en skikkelig spa dag for meg selv med ansiktsmaske, neglelakk og fotskrubb. Det er livet det!

2.  Å kunne ligge lenge i senga om morgenen mens jeg leser favorittbloggene mine, og scroller igjennom instagram, er virkelig en av favoritt tingene mine å gjøre! Da får jeg liksom en god dose inspirasjon før jeg i det hele tatt har rukket å stå opp!

3. De som fremsnakker, og ikke baksnakker. Altså de som også snakker bra om deg til andre. Jeg har virkelig respekt for slike mennesker!

4.Det å farge etterveksten etter en lang periode. Det er så deilig å være fresh på håret og komme ut av frisøren med nyklipt eller farget hår. Det er den beste følelsen!

5.Jeg elsker å være sosial og være med venner og de jeg er glad i.

@fotografraj
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg