5 ting jeg hater

Muggost – Jeg hater seriøst alt som heter muggost. Hater den ekle lukta og eimen av selve osten. har prøvd å smake på litt forskjellig, men klarer det bare ikke. Jeg tror jeg holder meg til kremost , gulost og brunost, hehe.

Måke snø– Jeg hater å måke snø. Det er veldig tungt arbeid, særlig hvis det regner i tillegg.  Heldigvis kommer det en måkebil som måker gårdsplassen utenfor noen ganger. Så det er deilig når man står opp tidlig på morgenen for å dra på jobb. Da slipper man å dra tidligere enn det man faktisk skal.

Isete og glatte veier – Her vi bor nå er det en ganske bratt bakke og jeg kommer meg noen ganger ikke opp på hovedveien på grunn av at det er så glatt. Jeg liker ikke å kjøre når det er isete veier heller, det er så skummelt! Føler alltid at bilen sklir ut av veien. Da er det bare å ta det roligere og kjøre i det tempoet jeg føler er trygt.

Snuslukt – Jeg husker at stian snuste da vi møttes for noen år siden og jeg taklet ikke den lukten. Heldigvis så klarte han å slutte og jeg ble så glad for det. Hater også den Onico mint lukten, den er skikkelig ekkel. Blir skikkelig dårlig!

Kaffe uten soyamelk – Jeg elsker kaffekoppen på morgenen, men må alltid ha en skvett med melk i

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg