5 ting jeg hater

@fotografraj

Slanger –  Slanger er noe av min største frykt her i verden. De er så ekle dyr som åler seg rundt.

Små insekt – Ikke at jeg er så veldig redd for insekter, men det er bare ekkelt. Man har liksom ikke kontroll på dem fordi de er så små!

Når folk er sene – Jeg er nok født for tidlig, for jeg er tidlig ute til alt. Hvis man har avtalt å møtes også dukker dem ikke opp før 1 time senere uten å si ifra er veldig respektløst.

Folk som maser – Det takler jeg ikke. Det er ikke greit å mase!

Det inne i tomaten – Jeg vet det er rart, men jeg liker ikke det som er inni store tomater og jeg pleier å skrape det ut. Elsker det som er utenpå tomaten og spiser det gjerne med litt salt og pepper på. Namm! Går helt fint med små cherrytomater.

 

 

2 kommentarer
    1. Ha ha ha ….. du er faktisk født 3 uker før termin🙈
      Var tidlig ute med «alt»…… både krabbe, stå og gå🤔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg