5 ting jeg hater

Brette og sortere sokker – Det tar så lang tid! Det er sikkert 50 par sokker som skal vaskes, henges opp en etter en og deretter finne partneren til sokken, brette sammen og legges i skuffen. Det er an lang og kjedelig prosess som jeg hater og skulle vært foruten.

Gå ut med søpla – Det er så kjedelig og langt å gå ut med søpla. Hater det når det er kaldt og blåser.

Når jeg har glemt å skru av vekkerklokken i helgen – Det skjer ikke ofte, men noen ganger. Akkurat da hater jeg livet litt når vekkerklokken ringer 06.30 på en lørdag….

Fett hår- Hater fett hår på meg selv og andre!

Neglelakk som er halvveis av – Jeg syntes det ser så ustelt ut med neglelakk som er halvveis av, spesielt når det er slike sterke farger som nærmest lyser opp. Jeg har faktisk gått rundt med dette selv flere ganger.. Ikke bra!

 

2 kommentarer
    1. Haha, jeg har også et hat mot å gå ut med søpla! Det er kjempeteit, for jeg velger heller å vaske kjøkkenet og badet enn å gå ut med søpla. Heldigvis har jeg samboer som kan gjøre det, så gjør jeg heller andre ting 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg