5 ting jeg hater

Rot– Jeg er en veldig ryddig person og liker ikke å ha rot rundt meg. Føler at hele dagen blir ødelagt hvis dagen starter med rot. Jeg rydder hver kveld og gjør klar kaffetrakteren slik at morgenen kan starte rolig med en kopp kaffe.

Cola– Jeg hater seriøst cola og pepsi max. Har aldri likt det og kommer aldri til å gjøre det. Det er bra alle er forskjellig og liker forskjellige ting.

Brent mat-Stian elsker brent mat og brent popcorn. Skjønner ikke hvordan han greier å spise det. Jeg takler ikke den brente smaken. Det smaker jo ikke godt heller.

Svelge piller– Jeg klarer ikke svelge en normal paracet engang. Jeg må alltid dele den opp i biter, haha.

– Jeg hater å stå i kø og  særlig i bil. Det er skikkelig slitsomt synes jeg, for jeg blir ganske stressa i trafikken hvis det blir min tur i en rundkjøring også finner jeg ikke en mulighet til å kjøre ut. Da føler jeg meg bare teit som ikke “tørr” å ta de sjansene som kommer. Men jeg tar ingen sjanser i trafikken. Det å kjøre bil må man ha respekt for. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg