5 ting som gjorde meg glad i dag

😃 Solen skinner i dag og det gir meg masse energi. Er det bare meg som får vårfølelse og får lyst til å gjøre vår rengjøringen allerede?

😃 I dag skal jeg endelig til frisøren og det er etterlengtet. Må få farget etterveksten.

😃 Jeg lagde så god frokost i dag og det gjør meg veldig glad. Kokte havregryn og puttet masse digg på toppen. Elsker bær og banan på havregrøten.

😃 I dag kommer lillesøster på besøk og det blir koselig. Har ikke sett henne på lenge og må catche up på alt!

😃 Jeg har fått gjort unna litt her hjemme og det er bestandig deilig etter en lang uke med skittentøy som hoper seg opp og sokker som ligher på gulvet. Det er deilig når leiligheten ser fresh ut når jeg får besøk etterpå.

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg