6 gode grunner jeg gleder meg til høsten!

Hei og god lørdag!

Håper dere har hatt en fin start på dagen. Min kunne vært litt bedre. I går kveld var jeg med noen venninner og det ble en liten bytur. Kjenner at formen kunne vært litt bedre, men blir sikkert det utover dagen. Må bare få i meg masse vann!

Nå er det snart september folkens og høsten er like rundt hjørnet. Her er 6 grunner til jeg gleder meg til høsten:

 

1.Høsten betyr mørkere tider og dermed kan jeg tenne lys på kvelden. Det er så koselig og gir en behagelig stemning.

2.Naturen skifter farger.

3. Jeg kan endelig finne frem de varme og gode genserne mine og pakke meg inn i dem.

4. Det blir endelig kaldere på soverommet og jeg kan få sove godt om natten. Har vært litt varme sommernetter for å si det sånn.

5. Vepsen blir borte! Det har vært så mange veps som sniker seg inn vinduene i leiligheten og jeg blir alltid like redd.

6. Det kommer masse bra på TV om høsten! Det er så masse å se som Farmen kjendis og skal vi danse. Gleder meg!

Ha en super lørdag videre <3

1 kommentar
    1. Det er så fine farger om høsten, og det ER koselig med levende lys.
      Levende lys er et must!!!!
      Jeg pynter også i stua med varme høstfarger på puter og pledd🍁🍂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg