6 serietips!

Hei alle sammen og god søndag! 

Håper alle har hatt en fin start på dagen så langt. Jeg sitter nå med en kaffekopp i hånden og er klar for en ny dag. Tenkte jeg skulle komme med noen serietips til dere i dag. Jeg elsker å sitte i sofaen med en god serie i helgen eller sammen med Stian på kveldene.

 

The sinner. Serien er genial, mørk, ulidelig spennende og rar på samme tid. Og det beste er at du blir overrasket gjentatte ganger over alt som skjer. Det er umulig å forutse visse hendelser, og man sitter igjen som et eneste stort spørsmålstegn med en skikkelig ubehagelig følelse i hele kroppen. Denne serien får deg rett og slett til å føle noe, og det er det ikke alle serier som gjør. Du finner den på Netflix, og jeg kan anbefale den på det varmeste. Har du ikke sett den enda, bør du benke deg foran TV’n i kveld mens «The Sinner» ruller på skjermen. Jeg kan love deg at du ikke vil bli skuffet!

The OA sesong 2. Denne serien vil jeg beskrive som rar, men jeg liker den veldig godt. Jeg elsket sesong 1 og jeg elsket denne sesongen. Denne serien handler om ulike dimensjoner og at man kan teleportere seg i til disse dimensjonene. Jeg satt og skjønte ingenting etter sesong 1. Hovedrollen kaller seg OA som betyr the original angel og ble i sesong 1 kidnappet og holdt fanget under jorden i 7 år med 4 andre personer. Jeg synes at sesong 1 var mer spennende enn sesong 2, men serien er nok ikke for alle.

The 100. En overlevelses-serie som handler om en gruppe mennesker som prøver å overleve på jorda etter en stor forandring. Den er spennende, full av action, drama og utfordringer. Veldig spennende serie, den er også bittelitt skummel

YOU.Vi blir med inn i en besettelse og vet ikke helt om vi skal heie på forholdet eller be hun om å løpe fort som f? Det som starter som en forelskelse med litt vell mye stalking viser seg å utvikle seg til enda mer. Masse drama, spenning og en psykotisk hovedperson. Veldig Spennede serie som skiller seg litt ut fra andre romantiske drama serier, verdt å se!

Murder Mystery. Filmen med Jennifer Aniston og Adam Sandler i hovedrollene handler om et amerikansk ektepar som drar på en etterlengtet ferie til Europa. De ender opp i Monaco på yatchen til en styrtrik eldre mann og blandes plutselig inn i tidenes arveoppgjør når en av gjestene på yatchen dreper den rike gamle mannen. Noen prøver til og med å få dem arrestert for mordet! Filmen er enkel, utrolig urealistisk, men veldig morsom. Jennifer Aniston og Adam Sandler er jo så gøy sammen! Filmen ligger på Netflix.

Younger (sesong 6). Jeg digger denne serien! Det er en enkel og morsom serie med masse good vibes. Serien handler om Liza som faker at hun er 29 for å komme tilbake på jobbmarkedet etter at hun skilles fra ektemannen sin gjennom mange år. Ingen vil ansette en 40-åring så hun ser ingen annen utvei. Hun blir ansatt i et foralg hvor alle tror hun er 29, noe som byr på mange utfordringer. Hun får seg til og med en ung kjæreste som også tror hun er 29! Nå er sesong 6 ute på TV2 Sumo og jeg er helt hekta.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg