8 julespørsmål og svar

Favoritt julesang?

Let it snow- Kurt Nilsen og Its beginning to lok like christmas -Michael Bublé

Beste julemarked?

-Har vært på noen julemarkeder i Åsgårdsstrand og Tønsberg, men synes ikke de er like gode som den i Oslo. Den som ligger i spikersuppa på Karl Johan er veldig koselig. Elsker å gå der og se på alle lysene og bodene.

Beste med julen?

-Det beste med julen er tid med familien og venner. Elsker å dra på besøk og få besøk i julen og diske opp med gode kaker og kaffe. Alt blir mer koselig med familie og gode venner rundt meg i julen. Jeg koser meg skikkelig hele desember med advent, pynting, baking og julegaveshopping.

Favoritt julekake?

-Serinakake!

Favoritt julemat?

-I min familie er det tradisjon med  ribbe hvert år.

Favoritt julefilm?

-A christmas carol

Har jeg alltid vært glad i jul?

-Jeg har alltid elsket julen helt siden jeg var barn. Det er en helt spesiell høytid og jeg har alltid likt julen. Jeg har alltid hatt fine minner med julen og assosiert jul med familie, tradisjoner, god mat og gaver.

Beste julegave jeg noensinne har fått?

-Det må være mobilen min som jeg fikk av Stian for 2 år siden og Pc-en min som jeg fikk fra mamma. Det er jo ting jeg bruker hver dag og jeg trengte virkelig det. Hva er din fineste julegave?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg