8 ting jeg elsker med våren

Nå har det vært sol i flere dager og jeg elsker det! Våren er skikkelig i gang nå og jeg håper den vil fortsette fremover. Elsker å våkne opp og solen lyser inn gjennom de skitne vinduene mine, haha. De må jeg faktisk vaske snart, ser jo ikke ut! Her er noen ting jeg elsker med våren!

Gå turer: I går ville jeg bare gå tur ute i skogen siden solen skinte så deilig. Jeg var hos tannlegen og gjorde noen ærender i byen etter det. Men var deilig å gå rundt i nabolaget og kjenne varmen fra solen på kroppen.

Sol: Elsker varmen fra solen skinner på ansiktet mitt. Blir alltid så glad av å stå opp og se solen skinner.

Dagene blir lengre: Klokken skal stilles 1 time den 31.mars og det er jo ikke lenge til.

Påske: Nå er det bare 3 uker til påske og påsken er alltid veldig koselig. Jeg har alltid likt påsken som barn, siden da dro jeg og familien på fjellet der vi har hus i Trondheim. Var veldig langt å kjøre da, men verdt det. Husker vi gikk rundt å leitet etter påskeegg som mamma hadde gjemt og det var alltid så morsomt.

Blomster: Jeg er egentlig ikke en blomster person som kjøper masse blomster, men jeg har noen grønne planter inne og det er veldig fint med noe grønt inne. Jeg kan nok kalles en plantedreper, haha. Ikke med vilje altså. Jeg vanner jo plantene mine, men noen ganger bare dør de og jeg vet ikke hvorfor. Er det bare meg liksom eller vanner jeg kanskje for mye de grønne plantene. De sier jo at man skal vanne en gang i uken, eller er det for mye? Enten så drukner de eller så visner de, er liksom ingen mellomting. Er noen planter som faktisk har overlevd i mange år i denne leiligheten og det er jeg ganske stolt av! Liker når hvitveisen stikker fram og hestehoven kommer opp for da er det skikkelig vår.

Varmere: Jeg er så lei av å fryse nå og jeg tipper at jeg ikke er den eneste. Jeg gleder meg til det blir varmere i været og da går heldigvis strømregningen ned.

Rydde vekk vintertøy: Endelig kan vi henge fra oss den store vinterjakken i skapet og gå med litt mer vårjakker. Det har jeg gledet meg til!

Vårrengjøring: Nå skal jeg jo flytte ut av leiligheten i mai, så da blir det en skikkelig rengjøring da. Det blir veldig stress å flytte, pakke og vaske ut av leiligheten midt opp i bachelor oppgaven. Men det skal jeg klare.

Ha en super fin uke!

1 kommentar
    1. Fjellet du lissom🥴
      Huset ligger nå ved sjøen da, ihvertfall sist jeg var der🤣…
      ….., men koselig at du likte påske-egg-letingen…..👏👏
      Hmm…. mye hodebry hvert år hvor man skulle gjemme alle disse lappene som førte fram til eggene med godis🤔🐣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg