9 ting du kan gjøre på en søndag for at neste uke skal bli bedre

Hei alle sammen !

God søndag! I dag er det heldigvis ikke så mye som skjer. Vi hadde et lite besøk fra moren til Stian som kom innom med nybakt glutenfritt brød som jeg skal få oppskriften på. Etterpå skal jeg en tur til Drammen for å besøke fammen i Drammen. Det er veldig lenge siden nå, så det er alltid koselig. Søndager blir nesten alltid brukt på å slappe av etter lørdagens festligheter, men i går ble det heldigvis en hviledag for meg. Det trengte jeg for å si det sånn.

Men i dag har jeg fått ha en deilig og avslappende dag, og jeg har hatt masse overskudd og energi til å få unna alt det viktige som må gjøres hjemme. I tillegg har jeg satt av litt ekstra tid til å gjøre neste uke enda bitte litt bedre, ved at gjøremål, middager og treningsøkter er ferdig planlagt. Da er det litt ekstra sannsynlig at alt blir gjennomført også! I kveld skal jeg også pleie meg selv litt, så jeg føler meg fresh og fin på mandag.

Her er ting du kan gjøre i dag for at neste uke skal bli bra!

✧ Gå gjennom alle kjøp og før inn i budsjett

✧ Sammenlign hva du har brukt penger på med oppsatt budsjett og finn ut hvilke poster som må justeres på.

✧ Sett opp To Do-liste for å få gjort alt som må gjøres i løpet av uka

✧ Sett opp ukesmeny og handleliste.

✧ Planlegg når du skal få tid til trening.

✧ Gi deg selv en hårkur og ansiktsmaske for å fylle opp energien og for at du skal føle deg fabulous på mandag

✧ Vask sminkekostene dine

✧ Jogg en tur eller dra på trening for å sove bedre og våkne opp med mer energi på mandag.

✧Rydd hele hjemme ditt så det blir en bra start på neste uke med et ryddig hjem.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg