Året som har gått

Hei!

Nå er det bare noen dager igjen til nyttårsaften og bare dager igjen av året! Jeg synes det har gått så fort!  2019 har vært en berg og dalbane med både oppturer og nedturer. Året 2019 startet med brukket albue og jeg fikk meg regulering, så kanskje ikke den beste starten på året. Nå kunne det bare gå oppover!

Jeg og Stian kjøpte vår første leilighet dette året og skulle flytte inn 1 juni. Det var en spennende og travel tid med både flytting og bachelor oppgave på samme tid. Heldigvis gikk det bra og jeg kom i mål med begge deler og med B på bachelor. Jeg var virkelig klar for å skape vårt eget hjem og innrede leiligheten. Føler det har tatt resten av året for å få det fint og vi er ikke ferdig enda. Ting tar tid har jeg lært, men jeg er veldig fornøyd med resultatet hittil. Jeg gleder meg til fortsettelsen.

Etter å ha flyttet inn i ny leilighet var det tid for å finne jobb etter studiene. Det var ikke lett å finne jobb som nyutdannet og jeg var arbeidsledig i flere måneder. Jeg så på det som sommerferie den første tiden, men etter flere måneder så blir man lei av å ikke ha penger til noe. Det er den verste følelsen å ikke føle seg god nok og at ingen vil ha deg, fordi du ikke har erfaring. Nå har jeg endelig fått 100% jobb og det er en deilig følelse og endelig kunne betale ned lån og studiegjeld.

Vi skaffet oss katt i august og livet hjemme ble fylt med litt mer liv, da jeg var mye alene og arbeidsledig. Hun var verdens søteste pus og er fortsatt det. Hele 2019 har vært fylt med gode opplevelser, samboer, venner og familie. Jeg er veldig heldig som har alt dette og setter veldig stor pris på alle rundt meg. Noen ganger kan jeg ta det for gitt. Jeg setter pris på at akkurat du gidder å lese bloggen min og klikke deg inn her og på den måten gir meg støtte. Det setter jeg veldig stor pris på! La 2020 bli et år med flere gode opplevelser, forhåpentlig mer reising og flere blogginnlegg! Dette året har vært veldig opp og ned, men det endte heldigvis på topp! Takk for meg 2019!

Vi blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg