Baderoms inspirasjon

Hei alle sammen! 

God lørdag ettermiddag. Nå har jeg og Lindy kjørt til Drammen. Lindy sov over hos meg i går siden vi skulle ut og feire henne litt. Det var veldig gøy. Etterpå skal vi spise middag med mamma og pappa, så det blir veldig koselig. Mamma skal dra bort en måned så da blir det lenge til jeg ser henne igjen. I kveld skal jeg på bursdag til en venninne så det gleder jeg meg til.

Tenkte jeg skulle vise litt bilder fra badet siden jeg ikke har gjort det før på bloggen. Jeg er så glad i dette badet og synes vi har fått det veldig koselig nå. Jeg starter alltid dagen på badet og derfor synes jeg det er viktig at det er ryddig og rent. Derfor er det plassert lys og planter rundt som gir en liten spa følelse. Dette gir det lille ekstra og da blir det en fin start på dagen.

Hvor dan ser ditt bad ut?

Vi blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg