Bildedryss fra helgen

Hei alle sammen!

Håper alle har hatt en god helg! Jeg har hatt en veldig bra helg med venner, festing og en god lang tur på søndagen. Jeg og Stian gikk over 2 timers tur i skogen og det var veldig godt med frisk luft. Var litt kjølig siden det blåste så mye, men det var verdt det. Det er veldig deilig å sette seg ned i sofaen med god middag og film på TV.

Over til noe helt annet. Da jeg våknet i dag så var det snø ute! Det var helt sykt! Det er borte nå, men det gjør ikke noe.Tenk at det skulle snø så tidlig! Det er jo litt koselig, men liker egentlig ikke mye snø. Liker at det snør i desember, da skal det få lov å snø. Men snøen kan vente litt til synes jeg. Ble du overrasket over at det hadde snødd di natt?

Her er bilder fra min helg!

Vi blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg