Blåbærtur i Andebu +frisørbesøk

Heisann! 

God ettermiddag alle sammen! Jeg har nettopp kommet hjem fra frisøren, endelig har jeg tatt å farget etterveksten for det trengtes! Så det føles helt supert! Love it! Drar alltid til de samme frisørene på Haircuts og får det akkurat slik jeg ønsker. Resultatet blir alltid like fint!

Slik ble resultatet etter besøket hos frisøren:

På søndagen gikk jeg og Stian tur  i Andebu og prøvde å finne blåbær. Jeg fant litt bringebær og smakte på noen, men de var litt sure. Var bare deilig å være ute i naturen egentlig, så det gikk bra at vi ikke fant noen blåbær. Får prøve en annen gang! Er deilig å røre på seg hvertfall og Andebu er et veldig rolig og fredelig sted å bo. Så deilig å gå og få litt frisk luft! Hvordan var deres helg da? Gjort noe spennende?

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg