Bursdag

Hei alle sammen!

Søsteren min har bursdag i dag og blir hele 21 år! Woop! Dette skal vi skal selvsagt feire til helgen. Hun skal komme hit til Tønsberg og det blir så bra. Først skal vi spise litt god mat også kommer det noen fine venninner av meg på vors. Stian er bortreist og dratt på jobbreise til Riga, så det blir skikkelig jentekveld. Etter vorset drar vi nok ut på  Heidis slik at vi kan danse litt!  Dette blir en bra kveld!

Gratulerer så mye med dagen fineste lillesøster. Du er god, snill og tenker på andre rundt deg. Du er også super flink på kjøkkenet og veldig god på å bake. Håper du tar med noe bakst til helgen, haha. For jeg hadde sikkert bare klart å bake brente muffins.

 

Gratulerer så mye med dagen fineste lillesøster. Du er god, snill og tenker på andre rundt deg. Du er også super flink på kjøkkenet og veldig god på å bake. Håper du tar med noe bakst til helgen, haha. For jeg hadde sikkert bare klart å bake brente muffins.

Jeg er veldig stolt av deg og veldig glad i deg. Vet at du alltid kan komme til meg hvis det skulle være noe. Alltid <3 Stor bursdagsklem <3

Vi blogges <3

2 kommentarer
    1. Håper dere får det alle tiders sammen kommende helg.
      Det er så godt at søstre holder sammen og er glad i hverandre.
      Da vet jeg at jeg har gjort noe riktig i oppdragelsen av dere jentene mine.
      Du er en fin storesøster Hanna Viktoria😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg