Dagen i dag og julekjolen

Hei alle sammen og god jul! 

Tenk at det er julaften i dag! Jeg ville bare stikke innom og si god jul og takk for så fine lesere gjennom dette året. Jeg håper jeg får blogges og skrevet masse innlegg til dere i julen og til neste år. Det er bare å komme med forslag!

 

I dag startet dagen 06.30! Det er deilig å ikke sløse bort dagen og sette på Home alone på tv-en. Elsker å sitte med dynen foran tv-en, julekaker og kaffe. Det er skikkelig kos! I går ble jeg ferdig med de siste forberedelser av julematen og julegavene. Så nå skal jeg sitte her i pysjen og bare kose meg og nyte en deilig julemorgen. Stian skal lage julefrokosten med masse digg pålegg og kakao etterpå.

I ettermiddag skal vi bort å feire julaften med Stian sin familie med god julemat, dessert og pakka opp jule gaver på kvelden. Det blir sikkert veldig koselig, men også nytt for meg. Jeg pleier å feire med min familie på denne dagen, men i år så måtte jeg jobbe og de dro på ferie. Det er uansett deilig å ikke være alene denne dagen og setter veldig stor pris på at jeg kunne feire med Stian sin familie og er veldig takknemlig for det! Det går nok bra, men det blir jo også litt rart. Savner de jo masse, men håper de koser seg masse i dag. Håper alle har en fredelig jule morgen!

Her er julekjolen jeg skal ha på i dag! Elsker denne kjolen og denne fargen! Har brut den sånn 3 ganger allerede! Tenkte denne var perfekt for i dag.

Håper du får en fin og koselig jul med familie og venner. Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg