Dagen i går og dagens planer

Hei alle sammen og god søndag! 

I dag er formen bra etter gårsdagens festligheter. I går var den store dagen for julegaveshopping. Jeg, lillesøster, moren til Stian og niesen hans kjørte til Sverige bare vi jentene. Det ble en veldig hyggelig tur! Vi tok Colorline over og fikk handlet masse både på båten og i Sverige. Det ble en koselig dag med shopping av gaver og mat etterfulgt av en koselig lunsj sammen. Der var veldig mange mennesker som skulle handle akkurat denne dagen og det var stappa i butikkene. Har aldri sett så mange folk  på Norby før, men det er vel sånn i førjulstiden.

 

Etter en lang dag dro vi hjem og kom hjem sånn i 19 tiden på kvelden. Jeg var egentlig veldig trøtt og sliten, men vi var bedt bort til noen venner av oss, så det kunne vi jo ikke si nei til. Det ble en sen kveld og var ikke hjemme før i 4 tiden på natten! Jeg sovna med en gang vi kom hjem siden jeg var så sliten og trøtt etter Sverige turen. Det er veldig rart hvordan jeg kan fungere med så lite søvn egentlig, men jeg klarer alltid å stå opp i ni tiden uansett hvor sent det blir. Jeg vil ikke sløse bort dagen!

Planen i dag er å pakke inn gaver, vaske og rydde leiligheten før jeg drar på middag i Drammen. Det blir servert julemat, nammm! Det kjenner jeg blir godt nå dagen derpå! Dette blir en fin dag med familien, god mat og julefilmer <3

Hva er planene dine for dagen! 

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg