Dagen i går

Hei! 

I går etter tacoen var servert så fikset jeg og stian oss. Stan skulle på Quiz nede i Tønsberg og jeg skulle møte noen veninner på det nye utestedet Plassen. Jeg hadde aldri vært der før, men var et veldig koselig sted som kom dit nå i sommer. Har noen av dere vært der enda? Det var hvertfall en koselig plass man kan sitte å drikke kaffe på dagtid også blir det cocktailbar på kvelden. Etter noen timer med jentene dro jeg for å finne Stian som var ferdig med quizen. Vi møttes på Heidis og han kunne fortelle veldig stolt at laget hans hadde vunnet hele greia. Ble faktisk imponert!

Vi hilste på noen andre venner av oss vi møtte på Heidis før vi kjørte hjem. Jeg drakk ikke, så jeg er fin i formen i dag heldigvis. Det er ganske deilig å kunne ha det gøy på byen uansett om man drikker eller ikke. Jeg koste meg hvertfall glugg!

Vi blogges <3

4 kommentarer

Siste innlegg