Dagens antrekk, hjemmestrikket er den beste julegaven!

Hei igjen alle fine! 

I dag så var det litt kaldt i været så da måtte jeg finne frem den fine hjemmestrikkede genseren min jeg fikk til jul i fjor. Denne fine genseren har tanten min laget og jeg ble så glad hun tok seg tid til å strikke denne fine genseren. Jeg skulle ønske jeg kunne vært så god til å strikke! Jeg strikket litt før, men klarte bare rett-strikking. Kanskje jeg er heldig og får noe hjemmestrikket igjen til jul?

Når vi først snakker om jul…er det bare jeg som har litt julestemning? Jeg gleder meg alltid til jul og i år er ikke annerledes. Jeg har begynt på ønskelisten min allerede og vil snart begynne å tenke på julegaver! Men nok om jul, det er jo bare oktober enda, men tiden flyr!

Ha en fin fredag videre, kos dere masse.

Vi blogges <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg