Dagens antrekk og planer

Hei! 

God morgen! Nå har jeg fått fikset meg og spist en god frokost. Etterpå skal jeg på jobbintervju, så det blir spennende. Det er alltid like nervepirrende hver gang, men nå har jeg vært på noen intervjuer, så jeg kan vel si jeg er har fått litt erfaring innenfor dette. Jeg blir fortsatt like stressa hver gang, men skal man ikke være det egentlig? Er ikke det å være stressa og nervøs et godt tegn på at det virkelig betyr noe? Men nok om det! Vi får krysse fingrene!

Her er dagens outfit <3

Ha en god dag videre!

Vi blogges <3

2 kommentarer
    1. Håper jobbintervjuet gikk BRA!!!!!!
      Krysser fingre for ar du snart får positiv tilbakemelding vennen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg