Dagens antrekk

Hei alle sammen! 

Endelig er det helg! Dagen i dag startet kl 05.00. Jeg og Stian pleier å stå opp tidlig sammen slik at Stian kan jobbe overtid, siden det er så mye å gjøre på jobben hans. Jeg synes det er litt tidlig for min del, men jeg står opp og lager kaffe til oss. That is love! haha! Da våkner jeg hvertfall litt og vi kan nyte morgenen sammen.

Når Stian har dratt på jobb sånn rundt halv seks pleier jeg å sitte i sofaen med Alita på fanget. Hun er så kosete på morgenen! Hun pleier å vekke oss ganske tidlig uansett, men jeg synes det bare er koselig når hun vil kose med oss.

Jeg har fått gjort mye allerede! Jeg har støvsuget, handlet mat, dratt innom å hentet et bord jeg fant på finn og dratt innom legen. Klokken er ikke 12 engang, haha. Har veldig mye energi nå siden det er så fint vær og sol ute. Kanskje det blir en liten luftetur ute. Ha en god fredag i dag og en super helg videre! Noen planer for helgen? 

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg