Dagens outfit

Reklame |

Hei og god ettermiddag!

Håper alle har hatt en fin start på dagen! Jeg startet dagen kl.07.00 og lagde meg en kopp deilig varm kaffe. Satt å drakk kaffe med Stian før han dro på jobb. Nå sitter jeg her å blogger og funderer på hva jeg skal gjøre resten av dagen. Får kanskje nyte det fine været og lese en god bok på terassen. Noen som har noen bra boktips forresten?

Look at this outfit! Elsker disse buksene. Man får jo så lange fine ben med stripete bukser! ikke at jeg på 1.80 har noe problem med lange ben, haha. Men har problemer med å finne lange nok bukser! Men disse var lange og perfekte på meg. Elsker disse sandalene også som går til hvilken som helst outfit. De passer til skjørt, shorts, bukse og kjole! Har til og med ett par i hvite også som Stian kjøpte til meg i bursdags gave. Brukt de nesten hver dag det har vært fint vær.

Ha en super fin dag videre så snakkes vi snart igjen <3

iDeal of Sweden Fashion iPhone 7/8 Carrara Gold

Ellos veske

Bukse finner du HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg