Dagens outfit

Hei alle sammen! 

Håper alle har en bra start på torsdagen, nå er det heldigvis snart helg. Solen skinner litt her i Andebu og jeg tok på meg skjørt for anledningen. Begynner snart å bli kaldere ute og hvertfall på morgenen. Er jo litt friskt også, men glad jeg kan sitte inne under pledd og se på serie. Har begynt å se på en serie som heter House of Horrors på D-play og den synes jeg er veldig bra. Måtte finne en ny serie å se på etter at jeg så ferdig Love Island. Elsker Love Island! Noen som har noen andre gode serietips så kommenter dem gjerne! Trenger flere bra shows!

Nå skal jeg på butikken for å kjøpe litt middag til i dag og det blir taco på en torsdag. Det er jo så sinnsykt godt med taco og klarer ikke vente til fredag! Helgens planer skal jeg skrive om i morgen! Snakkes <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg