Dagens outfit og helgens planer

Hei! 

God fredag fine dere! Endelig er det helg og tid for å slappe av etter en hektisk uke på jobb. Planen er å ta det rolig i kveld foran tv-en med en julefilm og snop. Har tent lys og er skikkelig klar for å finne julestemningen. Den har liksom blitt litt borte den siste tiden og det er veldig rart siden jeg hadde jo julestemning i november! På med en film på tv-en, en kopp kakao og noen serinakaker innabords så kommer sikkert julestemningen krypende!

I morgen skal jeg til byen og shoppe de resterende julegavene. Det er ikke vanlig meg å være ute i siste liten, så nå må jeg bare kjappe på. Heldigvis er jeg ferdig med å vaske leiligheten og bakingen. Må også handle inn mat og ingrediensene jeg trenger til nøttesteken til Stian. Jeg klarer nok å bli ferdig til jul selv om det bare er 4 dager igjen!

Lørdag kveld blir det en tur på byen (igjen, haha) med noen venninner. Planen er å dra på The sense, fordi de skal stenge noen måneder for å pusse opp. Uff, også de som var det beste utestedet i byen. Blir stusselig uten dem de neste månedene. Så derfor må jeg jo bare dra innom en siste gang før de stenger. Det blir nok en bra kveld med jentene!

Ha en fortsatt fin helg!

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg