Dagens outfit

Hei alle sammen!

Håper alle har har hatt en fin dag. Jeg stod opp kl.07.00 i dag, fikset meg og dro til togstasjonen. I dag besøker jeg mamma og familien en liten tur. Det er alltid koselig, spise middag sammen og høre hvordan det går. Jeg skal gå igjennom litt ting og klær jeg har liggende her på jente rommet. Jeg har jo aldri flyttet ut fra det rommet jeg, haha. Men nå som vi har kjøpt leilighet, så får jeg plass til alle tingene mine herfra også, så nå blir alt jeg eier samlet på ett sted. Blir litt rart å flytte ordentlig ut av barndomshjemmet mitt, selv om jeg ikke har bodd her siden jeg var 19 år gammel.

Nå ser jeg på bildene under at det snart er på tide å farge håret igjen, så jeg får bestille en frisør time snart. I morgen skal jeg få regulering og jeg gruer meg litt til det.  Skal ha den på bare på i ett år, så det får jeg overleve. Ha en fin dag videre <3

Ha en strålende fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg