Dagens planer og dagens antrekk

Hei alle sammen og god tirsdag! 

I dag så skal jeg kjøre til Drammen og besøke familien. Mamma skal reise på ferie til søsteren sin i Mo i rana på onsdagen, så da må jeg jo innom for å si god tur! Jeg og Lindy skal bake muffins, for det har jeg skikkelig cravings på i dag! Det gleder jeg meg til. Vi skal innom byen for å shoppe litt også tenkte jeg, litt ting og tang til leiligheten. Jeg vil gjøre leiligheten klar for høsten med nye puter, litt blomster og småtterier. Det er jo litt gøy å gjøre litt om rundt her når jeg går hjemme og ser alt sammen hver dag. Er alltid gøy med litt forandringer hjemme. Det blir nok bra! Regner skikkelig her i dag, så det er jo bra shoppingvær også i tillegg.

 

Håper dere har en fin dag i dag! Hva er planene deres? Blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg