De 12 beste julefilmene

The Christmas Chronicles – Denne er faktisk veldig bra og ligger ute på Netflix. Den er morsom, trist og rørende på en gang.

Edvard Saksehånd – Denne filmen er så trist! Den er verdt å se og er en av de fineste filmene som finnes!

Polarexpressen- Dette er en klassiker som jeg må se hvert år. Det er et must å få med seg. Før syntes jeg denne filmen var litt skummel som barn siden jeg syes menneskene ser litt skumle ut i denne filmen.

Grinchen som stjal julen- Denne må jeg også få med meg hvert år. Den er så fin!

The Office Christmas Party- Denne er en morsom julefilm som du kommer til å le av.

The Holiday- Den handler om to kvinner, som møtes online og bestemmer seg for å bytte hus over juleferien. Absoloutt verdt å se i julen.

Bridget Jones Dagbok nummer 1 – Denne er kanskje ikke en julefilm, men får likevel litt julefølelse av å se den.

Harry Potter og ildbegeret – Ikke en typisk julefilm kanskje, men elsker å se på harry potter i romjulen. De har jo juleball og greier så julestemningen er på plass.

Juleprinsen – Dette er min favoritt på Netflix. Det har jo kommet en 2-er også som ligger ute. Synes denne var veldig bra og skaper skikkelig julestemning.

Julekalenderen– Denne  ligger på Netflix og er så bra. Anbefales!

Prinsessen og dobbeltgjengeren– Denne er en veldig fin julefilm som ligger på Netflix den også.

Merry kissmas – Denne likte jeg egentlig ikke, men så begynte jeg å like den litt. Den skaper god julestemning og jeg kan ha den i bakgrunnen hvis jeg skal bake eller lignende.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg