De perfekte gaven til en venninne

Hei alle sammen! 

God morgen! Jeg håper du har hatt en bra start på dagen. Her går det i jobb som vanlig og jeg er ikke ferdig før 21.30 i kveld, så et blir en lang dag for meg. Det er heldigvis ikke hver dag det blir lange dager med 2 jobber, men bare for en liten periode. Det gir jo ekstra penger i kassa og det trenger jeg nå før jul!

Tenkte jeg skulle vise dere noen eksempler på venninne gaver som er perfekte å gi. De passer selvsagt like godt til søsteren din eller til moren din. Her kan du finne gaver som sminke, duftlys, ansiktsmasker og parfyme. Det er alltid kjekke gaver å gi. Det kan også være for eksempel votter, luer, skjerf, vesker, ørepynt, krem, en fin håndkrem eller deres favoritt shampoo og balsam. Listen er lang med masse muligheter!

Noen eksempler!

 

Eyeliner fra Loréal

Ansiktsmasker fra Camilla Pihl

 

Duftlys f a HogM

Lip gloss fra Kicks

Lader fra HouseofSweden

Parfyme fra Marc jacobs

Olje fra Nuxe

 

Shampoo og balsam fra Maria Nila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg