Deilig tilbehør til høsten

Hei og god fredag! 

Nå sitter jeg i sofaen og spiser frokost. Skal lage meg en kopp kaffe til. I dag er det endelig fredag og jeg er klar for helg. I dag reiser Stian til Riga og jeg blir hjemme her med pus. I kveld får jeg besøk av jentene og vi skal ut i kveld. Det kommer til å bli så hyggelig!

Lillesøster kommer på besøk og vi skal lage taco og ta noen glass før jentene kommer. Nå skal jeg rydde og vaske før de kommer, men først skal jeg vise dere noen favoritter til høsten.

Her er mine favoritt tilbehør til høsten.

 

Lue: Camilla Pihl

 

 

 

Hansker: Ralph Lauren via Boozt.com

 

Hansker: Filippa K via Boozt.com

 

 

Skjerf: Holzweiler

 

Skjerf: Toteme

 

 

Votter: Johaug

 

 

Skjerf: Acne Studios via Net-a-porter.com

 

 

Skjerf: Vero Moda

 

Lue: HogM

 

 

 

 

Lue: Barbour via Boozt.com

 

Pannebånd: Maud

Lue: Catwalk Junkie

 

 

 

Votter: Morris via Boozt.com

 

 

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg