Det har skjedd en feil

Hei alle sammen og god morgen! 

Jeg fikk en melding fra hun som eier katten i går. Hun hadde vært hos dyrlegen med han og har fått chip og alt var bra med han. Dyrlegen sa da plutselig at det ikke var en hannkatt, men en hunnkatt! Eieren sendte meg melding med engang og forklarte at hun hadde tatt feil av kjønn og spurte om jeg fortsatt ville ha henne. Jeg sa jo selvsagt ja, er jo bare å endre navn tenkte jeg. Så nå har jeg noen dager på meg for å tenke ut navn til henne. Vi hadde tenkt å kalle han Amadeus, så kanskje vi skal kalle henne Anastasia? Hva tenker dere, det er jo et fint navn på en katt? Skal hente henne på onsdag og jeg gleder meg så mye!

Nå skal jeg spise litt frokost og drikke mer kaffe! I dag kommer lillesøster på besøk og skal sove over så det blir koselig. Vi skal se film og kose oss med nachos og snop foran Tv-en. Må bare finne en bra film, noen tips? Kanskje en skummel en!

Vi blogges <3

8 kommentarer

Siste innlegg