Det siste jeg

Måltidet du spiste?

Spiste deilig vegetar pizza til lunsj. Pizza er så digg! Nå er det snart tid for middag!

Drikken du drakk? 

Vann

Kjøpet du gjorde? 

Kjøpte et sort pannebånd på HogM i cashmere. Veldig fint nå på høsten!

Filmen du så?

Så den nye dokumentaren på Netflix som heter Tell me who I am. Veldig bra film som jeg anbefaler!

Notatet du skrev?

Skriver alltid notater på kalenderen på veggen på kjøkkenet. Skriver opp tannlege timene mine og når jeg skal jobbe.

Siste serien du så på? 

Glow up på Tv2Sumo. Virker veldig bra så langt. De er så sykt dyktige og flinke med sminke. Skulle ønske jeg var så flink med sminke.

Siste sms-en du fikk? 

Fikk SMS fra sjefen min. Så ikke noe spennende.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg