Dette elsker jeg med våren

Lengre dager – Jeg elsker når det blir lengre dager. Føler alltid jeg får så mye mer ut av dagene da. 

Sol – Solen titter endelig skikkelig frem og lyser opp dagen. Hva er vel deiligere enn å gå på tur i solskinn?

Påske – Det er en litt annerledes påske for alle nå, men den kan fortsatt være koselig. Det er deilig med noen dager fri fra jobb, kose seg ute på balkongen med grillings og masse påskegodt. Det er også litt koselig å pynte litt med gule blomster og gule tulipaner.

Legge vekk boblejakke – Snart kan vi endelig legge vekk svære vinterjakker og bytte de med tynnere og lettere jakker.

Mer ute – Når det er iskaldt, blåser og regner frister det ikke akkurat å være ute. Sånn har det vært en god stund nå, så nå kjenner jeg at jeg gleder meg til våren kicker inn skikkelig og man kan være mer ute!

Det blir grønt Gresset blir grønt og blomstene blomstrer. Jeg elsker når det blir litt mer farger ute. 

Mer energiDe fleste har mer energi på våren enn på vinteren på grunn av at det blir lysere ute. Jeg har i hvert fall det og føler jeg får gjort mye mer når jeg får mer energi om våren.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg