Dette fikk jeg med hjem fra byttemarkedet i går

Heisann! 

I går så var jeg på byttemarked nede i Tønsberg for å bytte bort klær jeg ikke brukte lenger. Jeg har jo litt jeg ikke bruker så det er veldig gøy å bytte til seg noe man faktisk kommer til å bruke.

Jeg og Leah kom dit i fem tiden og skulle levere inn klærne vi ikke brukte mot bytte av kuponger. Byttemarkedet begynte kl.18 og det var allerede kø da vi kom kvart på seks!

Jeg fikk byttet til meg 4 nye klesplagg faktisk. Leah fant noen plagg hun også og noen fine ubrukte blå høstsko. Veldig smart måte å få nye klær på en miljøvennlig måte. Et av plaggene jeg fikk med meg hjem var en grønn oversized blazer. Veldig fin over kjole eller en vanlig T-skjorte. Kjolen og skoene hadde jeg fra før, kjolen er fra HM. De andre plaggene var en bluse og 2 T-skjorter.

wa

Ha en super fin helg! Kos dere masse <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg