Dette fikk jeg til jul

Heisann!

God morgen fine dere. Håper alle hadde en fin julefeiring i går!  Det hadde jeg hvertfall! Nå sitter jeg i sofaen, spiser litt og drikker min 2 kopp kaffe. Jeg ser utover alle de fine pakkene vi fikk i går. Fikk jo alt jeg ønsket meg og mer. Tenk å være så heldig! Resten av dagen skal nytes med god mat og med en film på kino! Jeg har så lyst til å se cats som har premiere i dag. Det blir artig!

Fikk du noe fint i går? Hva var den beste pakken du fikk?

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha en fin romjul videre, vi blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg