Dette har jeg gjort i sommer!

Hei alle sammen! 

I dag kommer det en liten oppdatering på hva jeg har gjort i sommer. Det har vært en koselig sommer på ny plass og i ny leilighet.

 

Tusenfryd

Forrige uke var jeg på tusenfryd med søsteren til Stian,kjæresten og barna deres. Elsker å være med niesene til Stian, fordi de liker meg så godt. Jeg trodde ikke jeg var flink med barn, men sånn har det da blitt. Jeg slang meg på turen og hadde det alle tiders. Jeg liker egentlig ikke å ta karuseller, hvertfall ikke store. De små barnekarusellene tør jeg å ta. Vet ikke hvorfor jeg har blitt så pysete, kanskje man blir det opp i åra, haha. Tok jo alle karusellene der da jeg var barn og turte alt. Jaja, men det var en super dag og supert vær!

 

 

 

Kristiansand dyrepark

Jeg har bare vært i dyreparken en gang før for noen år siden med Stian, men da var det påske tider. Det var litt finere vær og varmere denne dagen for å si det sånn. Jeg slang meg på med familien til Stian og dro til Kristiansand. Stakkars Stian jobber hele sommeren så han kunne ikke være med. Jeg er mye med familien til Stian på tur føler jeg, da jeg alltid er velkommen. Det var veldig gøy og alle koste oss masse.

 

Gått tur rundt merkedammen 

Nå som det er så varmt er det deilig å gå tur. Det er veldig landlig her vi bor nå, så vi tok en tur opp og rundt merkedammen. Det er så fint der oppe! Veldig mange som går tur og fisker der. Veldig deilig å komme seg ut i naturen!

 

Tur til Slottsfjell 

Da stian fikk besøk av noe familie fra Bergen, så måtte vi jo vise frem byen og slottsfjellet. Vi var helt på toppen og speidet utover Tønsberg. På denne dagen regnet det litt, men de fra Bergen var jo vandt til litt regn sa de. Hehe!

 

 

Feiret 24 år! 

Jeg har da blitt 24 år den 4.juli og det måtte feires litt. Jentegjengen kom på besøk fra både oslo og Tønsberg. Det var en veldig koselig feiring her hjemme i den nye leiligheten. Er alltid hyggelig å bli satt pris på av så gode venner og kjæreste. Fikk masse fint både av Stian, famile, venner og Stian sin familie som var på besøk. Stian lagde kaffe til meg på sengen før han dro på jobb . Da han kom hjem så fikk vi besøk av familien hans og spiste masse godis og kake. Var veldig hyggelig og koselig. På kvelden pyntet vi oss og dro for å spise god middag! Veldig fin dag alt i alt!

 

 

Stian sin bursdag!

Stian hadde bursdag 29.juni så dette måtte vi feire selvsagt! Vi koste oss med god mat på brygga i Tønsberg med noen venner og han fikk mange fine gaver! Elsker å feire bursdag!

Sverige tur

Hva er en sommer uten en harry tur til Sverige. Jeg var med moren til Stian, søstra og niesene hans på tur til Sverige. Vi skulle handle inn litt mat og drikke. Det er jo super billig vegetarmat i sverige, så det måtte bli med hjem sammen med masse godis. Namm.

 

Sandefjord

 

Sandefjord er så flott på sommeren. Det var så fint vær den dagen jeg besøkte sandefjord og dro på en liten shopping runde. Jeg synes det er deilig å bare ha hele dagen for seg selv og ta det i sitt tempo. Ble en vellykket dag!

Strandbesøk

Har ikke blitt så mange besøk til stranden denne sommeren, bare noen få ganger. Har sittet mest på balkongen og nytet solen.

 

 

 

Hva har dere gjort i sommer? Gjerne skriv en kommentar!

Snakkes snart! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg