Dette savner jeg nå

Hei alle sammen. Nå har corona vært i Norge en stund og det føles ut som det har vart en evighet. Det er en stund siden alle frisører, barer, cafeer, restauranter, skole, barnehager og konserter ble stengt og avlyst. Det føles ut som Norge er på stedet hvil og det er en rar følelse. Det er så mye jeg savner, men jeg skal ikke klage. Jeg er frisk og de jeg bryr meg om er friske så det er jeg veldig glad for. Jeg setter så utrolig pris på de små tingene i livet nå og det er mye jeg savner som jeg burde satt mer pris på før.

Dette savner jeg: 

Klemmer: Det føles så lenge siden jeg fikk en ordentlig god klem fra familie og venner. Savner å klemme dem. Når dette er over skal jeg klemme alle sammen!

-Middager med familien: Det er lenge siden jeg har vært i Drammen og besøkt familien min og spist god middag sammen.

Frisører: Jeg må seriøst til frisøren når dette er over og klippe meg og ta etterveksten. Jeg gleder meg til frisørene får åpne igjen. Da blir håret mitt endelig fint igjen.

-Dra på shopping: Jeg savner shopping og har bare handlet på nett den siste tiden. Det går jo fint det også, men elsker å se og titte på ting på shoppingsenteret.

-Dra på restaurant å spise med kjæresten: savner å dra på vår yndlings indisk restaurant å spise god indisk mat. Det gleder jeg meg til!

Kino: Sist jeg var på kino var på valentines day og det er jo en evighet siden. Jeg gleder meg til noen bra filmer kommer på kino, så skal jeg sitte der med popcorn og kose meg.

-Dra på cafe og være sosial med venner: Det er veldig ensomt nå for tiden og man kan ikke møtes personlig. Man kan selvfølgelig skype og facetime hverandre, men det blir ikke det samme synes jeg.

-Dra ut på byen, drikke og danse til langt på natt: Når dette er over skal jeg ut på byen, drikke og ta meg en skikkelig fest!

 

Hva savner du under disse corona tider? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg